torsdag 12 januari 2012

Beslutet är taget!

Så var beslutet taget... Det känns faktiskt ganska bra även om jag hemskt gärna skulle slippa allt det som jag/vi nu kommer att få genomgå. Ringde iallafall idag och talade om vårt beslut och fick ett bra gensvar och ett datum för nästa besök! Jag hoppas bara att jag ska få må lite bättre än sist, men nu vet ju alla nära och kära hur det kan bli ;)! Men nu är längtan större än någonsin så håll tummarna för mig/oss att det kommer att gå bra nu!
Vet att jag stundtals skriver i gåtor, men nu som känner mig vet ju vad som är på g och det kan man även läsa om i tidigare inlägg!
Än så länge är jag rätt positiv och hoppas på att jag ska kunna fortsätta vara det! Har ju min underbara fru till stöd samt några härliga kollegor som jag anförtrott mig till som också stöttar mig! Sen finns ju även alla underbara vänner också, NI är guld värda!!!
Nu ska jag snart krypa till kojs, tänka att jag redan jobbat en vecka...vart tog den vägen? Men det ska faktiskt bli skönt med helg, ska ägna den till att städa och fixa här hemma samt bara njuta av tillvaron med min älskade fru!!!

Kram

Inga kommentarer: