tisdag 10 januari 2012

Inskickad!

Så var min examinationsuppgift inskickad så nu håller vi tummarna på att den blir godkänd!
Det känns så otroligt skönt, nu får vi se om det blir mer plugg i vår...har tackat ja till några kurser, men har inte bestämt mig för om jag ska plugga eller inte.

Idag var alla elever tillbaka...en riktig hönsgård vill jag lova. Men hade lite överseende idag eftersom det inte setts på ett tag. Men imorgon blir det hårda tag igen! :)
Hade ett litet möte med två av mina chefer idag angående framtiden...det kändes bra, men återkommer med hur det blir när allt är bestämt! Kan bara säga att jag stortrivs just nu i min lärarroll...det är det här jag vill göra!

För övrig har jag och min fru lite att fundera kring...inga lätta beslut, men det ska bli bra tillslut!!! Ska vi chansa eller ta den lite mer säkra vägen? Det är frågan...framtiden får visa hur vi gör!

Kram

Inga kommentarer: