onsdag 11 januari 2012

Rätt beslut?

Ibland önskar jag att det fanns någon annan som kunde ta beslut åt mig/oss... Oavsett vad beslutet blir så kommer det förhoppningsvis att bli en bra framtid ändå! Skulle dock gärna slippa mer hormoner, men sån tur har jag inte...det vet jag redan. Men vi måste ta beslutet redan idag, helst skulle det varit gjort. Jag måste bara komma ihåg att inte bli besviken på mig själv...beslutet skulle lösa sig ganska bra om det böev rätt fast på fel dag för då har vi nog nästan bestämt oss för vad vi ska göra. Tiden får väl utvisa hur det blir!

Idag var jag och styrketränade för första gången på ca 5 månader...jätteskönt, men jag tror inte att jag kommer kunna lyfta armarna imorgon. Måste bli bättre på att stretcha... Men nu hoppas jag att jag ska få in lite rutin på detta! Skrev ju faktiskt i min friskvårdsplan på jobbet att jag skulle lyssna på min kropp och motionera mera! Så nu har jag börjat iallafall...ska bara hålla det också!

Ikväll blir det nog en "tidig" kväll...lite trött idag och ska ju trots allt vara på jobbet vid 07.00...

Kram

Inga kommentarer: