fredag 3 juni 2011

Västkusten del 1

Här kommer lite bilder från de två första dagarna här på Västkusten! Vi har underbart väder och så trevligt!!!



Kusin Niklas och Sofia underhåller sig på resan!



Jag och mina underbara systrar på Liseberg!




Min älskade mamma!!! Och så har vi Niklas och Kenny!




Min bonussyster Karin och hennes Gustav!!!




På Marstrand!




Jag och min underbara fru!!!




Några av oss tog ett kvällsdopp i havet! Dock inte jag ;)! Sofia, Kenny, Niklas och Anneli var de modiga!!!



Emma och hennes Marcus!!! Och så en härlig sol påväg ner!


Torsdagen och fredagen har varit toppen med värme och strålande sol!!! Vi har alla fått färg...några en fin brun nyans och några av oss en mer röd... Gissa vilken jag fått ;)!!!!


Nu ska vi mysa på altanen och grilla lite korv!!!


kram

Inga kommentarer: