lördag 25 juni 2011

Midsommar!

Har haft en underbar midsommarhelg! Började midsommarafton med att vinka av familjen Langvik som åkte till Cypern vid 04.00 på morgonen och sen hade jag lite svårt att somna så jag städade lite! Gick dock och la mig och sov några timmar efter en stund och det var tur för jag hade aldrig orkat hela dagen annars! När vi vaknat igen packade vi ihop oss och åkte ut till havet och sommarhuset! Vi hade strålande väder hela dagen och satt ute sent på kvällen! Vi var ungefär 30 personer, Annelis pappa med sambo samt ena dotter med sin sambo, Annelis syskon med respektive och barn, Annelis farbror med fru samt Annelis kusiner med respektive och barn! Ja och så vi förstås!!! Vi dukade långbord på tomten med utsikt över havet, sjöng och åt! Sen hade vi den årliga 5-kampen och en tipspromenad som Annelis kusinbarn gjort! Sen blev det även en fotbollsmatch! Sen satt vi och pratade och drack/åt resten av kvällen och vid 23.00 tiden började vi grilla korv! Vid midnatt var jag helt slut så vi gick och la oss! Idag fick vi vakna upp till ett blåsigt väder, men varmt och strålande sol samt måsarnas skriande! Underbart!!! Vi åt frukost på verandan tillsammans med de andra! Vi lunchtiden åkte vi hem och resten av dagen har vi bara slappat och tittat på film! Njuter av att vi är lediga även imorgon!!! Sen har vi bara 3½ arbetsdag kvar till semestern!!! Här kommer lite bilder från gårdagen!!!


Nästan hela familjen Langvik redo att åka! tack för dessa dagar kära ni!!!



Underbar utsikt och så härligt väder hela dagen! Herr Svan ville även vara med!


Mina kära svägerskor samt kära svåger!


Underbara lilla Miranda!


Jag spelade lite fotboll med Miranda!


Idag fick vi se denna lilla fågelfamilj simma i havet precis vid strandkanten!

kram

Inga kommentarer: