fredag 10 juni 2011

Lugnt!

Så skönt med helg igen även om det varit en kortvecka...men det har varit så mycket! I helgen har vi inget speciellt inplanerat och det är skönt! Imorgon blir det eventuellt en sväng ner till Socitetsparken för att gå på Sparbanksdagen och bla lyssna på Sanna Nielsen och lek i parken eller så blir det stranden...beror lite på vädret och framför allt värmen!


Idag hämtade jag tjejerna...trevligt att få träffa gamla kollegor igen, iallafall vissa av dem! Kvällen har varit lugn! Började med att duscha tjejerna när vi kom hem och sen lagade vi mat, spaghetti och köttfärssås blev det! Sen gick tjejerna ut och lekte en stund och jag passade på att läsa ICA Kuriren som jag fått! Sen har de lekt och jag har slötittat på tv och Anneli lekt på datorn...nu sover tjejerna och jag sitter här och Anneli framför tv:n! Det bli nog sängen för oss också snart!

Kram

Inga kommentarer: