fredag 17 juni 2011

Skitväder

Vilket skitväder det är idag...grått och mulet samt regn hela långa dagen. Har varit så trött och så seg idag så vädret hjölpte ju inte direkt. Det känns att jag har jobbat heltid denna vecka, klagar egentligen inte men jag är liksom van vid att jobba "halvdagar" så när jag nu jobbat heldagar så är jag helt slut. Vill gärna jobba heltid, men tyvärr finns det inte timmar. Nu ska jag njuta av helgen vet dock inte vad vi ska hitta på. Hänger ju trots allt lite på vädret vad man känner för.
Idag är det Vätternrundan i Motala och jag hade gärna varit där och kollat samt träffat min familj, men blev lite snål på bensinpengar och så orkade jag inte köra. Ser så fram emot när vi ska dit på semestern!!!
Idag började Team Sportia här i Norrtälje sin sommarrea och vi gjorde några fynd! Blev så glad när jag faktiskt kunde köpa kläder där, har typ aldrig hänt eftersom jag då varit väldigt mycket större än va jag är nu! Men härligt var det så nu börjar garderoben fyllas på igen, men jag har en del som akn rensas ut som blivit tokstora!
Nu ska jag gå och slappa i soffan med min underbara fru!!! Och dröm lite!!!

kram

Inga kommentarer: