söndag 26 juni 2011

Lugnt och skönt!

Har en mycket skön och lugn dag! Vi var ut på stan en sväng och köpte lite småsaker samt jordgubbar! Gick även in på Miomöbler för att kolla in deras rea, dock inte mycket att ha, men vi blev kvar extra länge eftersom himlen bestämde sig för att öppna sig...så mycket regn... Nu regnar det igen efter ett mindre uppehåll. Skönt att man nu är inomhus och bara kan gosa ner sig i soffan vilket jag tänker göra snart!
Vi har nu bestämt oss för att göra det samtalet lite tidigare än vad vi tänkt! Vi längtar båda så galet mycket och behöver något att se fram emot!!! Och eftersom det nu inte blir någon resa i höst så har vi inte så mycket att rätta oss efter!!! Nu kanske det blir så att vi bokar en weekend ändå, men då rättar vi oss efter samtalet!!!
Nu ska jag gosa ner mig i soffan som jag skrev tidigare och njuta av lugnet! Har 3½ dag kvar att jobba innan jag går på semester!!!


kram

Inga kommentarer: