tisdag 28 juni 2011

3 år som gifta!!!

Idag är det vår 3åriga bröllopsdag!!! Känns som det var igår...all planering och all matlagning, som var över på bara en dag! Men vilken ljuvlig dag!!! Tiden går så fort, man hinner knappt med! Älskar dig Anneli lika mycket om inte mer idag!!! Du är ängeln i mitt liv!!!
Vi jobbade ju först båda två, i denna hetta och jag vet man ska inte klaga...men det är lite förvarmt när man ska jobba. Sen gick vi ut åt på en restaurang här i Norrtälje, var även in och hälsade på svärmor lite! Sen åkte vi hem och åt kladdkaka framför Allsång på Skansen! En mysig kväll och nu ska jag krypa ner bredvid min underbara fru i sängen!!! Vi ska mysa mer när vi åker på kryssning på torsdag! Bara hon och jag på det stora havet i två dagar!!!




Älskar dig Anneli!!!


kram

Inga kommentarer: