onsdag 15 juni 2011

Segt

Nu börjar det bli lite segt att jobba, känner att jag behöver lite semester nu! Denna vecka städar vi avdelningarna samtidigt som vi har barnen där, dock mindre antal barn. Jag har hittat många roliga saker och flyttat om så mina kollegor kommer bli tokiga en vacker dag då de inte hittar saker och ting! Men nu är det så rent och fint i alla skåp!!!
Imorse var jag och tränade styrka...är väldigt dålig på att stretcha efteråt så jag lär får sota för det imorgon...man bör ju lära av sina misstag, men inte jag ;)! Igår kväll var jag ute hos en kollega på landet och grillade! Var inte ett dugg sugen innan, men vi hade jättetrevligt och gott var det!!! Var även på återbesök hos dietisten igår och fick fina lovord...måste dock bli duktigare på att äta regelbundet och inte skippa måltider... Det är ju inget jag gör med flit utan det bara blir så eftersom jag aldrig är hungrig. Men hon trodde att det kunde vända lite grann så småningom, vi får se. Nu har jag iallafall börjat få symtom då jag är hungrig som yrsel, huvudvärk så då vet jag att jag måste äta lite.

Jag räknar ju inte bara ner till semestern utan också till det efterlängtade samtalet...det börjar närma sig nu och efter semester är det inte alls långt kvar!!! Som jag längtar!!!!!!!!! Min stora mardröm nu är att allt ska gå åt skogen när det väl är dags...då vet jag inte vad jag gör? Men positivt ska man tänka säger min kära och underbara mamma!!!

kram

Inga kommentarer: