söndag 19 juni 2011

Shoppat!

Vilken skitväder vi har haft idag...regn hela dagen. Har idag varit till Täby C med älsklingen och svärmor! Det var mycket trevligt och en del shopping blev det också! Ja det har blivit lite nytt inhandlat i helgen så nu får jag nog skärpa mig ett tag ;)! Idag blev det ett par ljusa shorts, ett par pösiga 3kvarts jeans och en tröja med korta ärmar och så köpte jag faktiskt en berlock till min silverlänk...en dubbel åttondelsnot med stenar i! Så fin! Och igår blev det ett nytt regnställ, ett par mysbyxor och en tunn fleecetröja på Team sportias rea! Nu klarar jag mig nog ett tag ;)! Har faktiskt rensat bort en hel svart soppsäck med kläder ikväll så nu är det lite luftigare i min byrå och i garderoben!
Veckan som kommer jobbar jag bara måndag och tisdag och det ska bli skönt! Men har fullt upp ändå! På tisdag efter jobbet ska jag till Valletuna och hälsa på mina kära vän Joanna och hennes dotter!!! Så längesen och det ska bli så mysigt!!! På onsdag ska jag först klippa mig och sedan kommer Martina med familj och stannar till fredagmorgon då de åker utomlands!!! Ska också bli mysigt!!! Så imorgon måndag ska jag ägna förmiddagen åt att städa och tvätta så här blir rent!!!
Sen är det ju midsommar och då ska vi ut till havet och umgås med svärfar, svägerska mfl!

Datumet närmar sig också och nu börjar jag bli lite nervös...men så jag längtar!!! Nu blir det sängen och förhoppningsvis får jag drömma och något härligt!!!

kram

Inga kommentarer: