onsdag 29 juni 2011

4 timmar kvar...

Ännu en varm dag har passerat och jag har suttit på en filt i skuggan och försökt se efter alla barn! Lyckade ganska bra faktiskt! Nu har jag bara 4 timmar kvar att jobba, 7-11 imorgon och sen går jag på semester!!! Ska bli så skönt att bara få va och ta dagen som den kommer! Längtar dock tills vi åker till skåne och Motala med tjejerna!!!
Nu ikväll försöker jag packa för vår kryssning, inte min starka sida direkt, men det ska nog gå bra! Det är bara två nätter som vi är borta, men jag vill ju ha olika kläder på kvällarna och så behöver jag nåt när vi ska gå omkring i Tallin och jag har ju ingen aning om hur vädret är där borta på andra sidan Östersjön...så jag packar ner lite av varje ;)! Skönt ska det bli iallafall att bara få umgås med min älskling helt själv!!!

kram

Inga kommentarer: