tisdag 7 juni 2011

Västkusten del 2

Helgen var fortsatt härlig och mycket trevlig! Mycket spex och stoj, men oj så roligt!!!




Sofia och Niklas spexar som vanligt! Niklas var ju tvungen att visa hur stark han är ;)!




Flum!!!



Underbar utsikt vid stranden!



Även på lördagen badades det! Jag gick dock bara i till knäna och när en kräfta eller liknande kröp över min fot kom jag fort upp på land igen!





Min vackra underbara fru och min underbara syster!!!



Min underbara syster med sin sambo och så min andra underbara syster samt min kusin!




Denna lilla sötnos är min bonussyster dotter! Ett riktigt charmtroll!!!



Här har vi då födelsedagsbarnet med sina vänner!!!

Hipp hipp hurra för Kenny 60 år!!! (i mitten)





Kenny med sitt barnbarn Julia!!!


Helgen har som sagt varit underbar! Tog slut alldeles för fort... vi avslutade vårna minisemester med att besöka Ullared!!!


Sent på söndagskvällen var vi hemma och fick en lugn slapp dag på måndagen som vi delvis tillbringade vid sommarhuset!

kram

Inga kommentarer: