måndag 20 juni 2011

Duktig!

Borde egentligen gå och sova för jag är så trött, men fastna visst här framför datorn!
Har varit så duktig idag! Gick upp vid 06.00 och började städa, klockan 07.00 fick jag börja tvätta i stora tvättstugan, hade en gigantisk hög med lakan och handdukar. Även en del kläder, men de flesta tvättade jag upp i lägenheten! Har städat allt utom köket, men det tänkte jag ta på onsdag. Fick dock en liten vilopaus innan jag skulle jobba. Hade tänkt hinna träna innan också, men det hanns inte med så det tar vi på osndagmorgon istället! Men så seg jag var hela eftermiddagen. Men så fick jag lite ny energi när jag kom hem så nu är klädkammaren städad och vi möblerade även om där inne! Så rent och fint! Fick även älsklingen till att rensa bland sina kläder så nu har vi ett par rejäla säckar som ska slängas!

Näe nu börjar ögon gå i kors så det är väl bästa att lägga sig! Måste ju vara pigg imorgon när jag ska till Vallentuna och träffa Joanna och hennes lilla dotter!!! Sååå längesen vi sågs och det ska bli sååååååroligt!!!


kram

Inga kommentarer: