måndag 27 juni 2011

Trött

Usch så trött jag är idag. Inte nog med att det varit varmt och egentligen ska jag ju inte klaga, men när man inte får välja om man vill vara ute eller inne så blir det hett och jobbigt. Det var rätt stökigt på jobbet så längtan efter semester blev ju inte mindre! Men bara några dagar kvar...torsdag kl 11.00 går jag på semester!!!
Idag köpte vi en skohylla för vi hittade äntligen en som var som de vi hade innan...trodde vi jag...väldigt lik, men smalare så den funkade inte. Behöver nämligen en till i klädkammaren till alla våra skor och de vi har sen innan går att ställa på varandra. Så nu är det bara att leta vidare, suck. Men det blir säkert bra tillslut!
Näe nu blir det nog faktiskt sängen! Börjar jobba tidigt imorgon så jag behöver nog några timmars sömn...framför allt om det ska vara så rörigt som idag. Men jag hoppas på en bättre och lugnare dag!


kram

Inga kommentarer: