tisdag 31 maj 2011

Stressigt...

Idag har varit en stressig dag så ikväll får jag stå ut med min stresshuvudvärk...suck. Inget blev som jag hade tänkt denna dag... Fick hoppa in och jobba extra i klass idag samt sitta med på en intervju...så hela förmiddagen gick och jag hann inte hälften av vad jag hade tänkt innan jobbet. Dessutom har jag varit så trött så nu när jag kom hem slocknade jag på soffan och vaknade för bara en liten stund sen. Nu gäller det att packa och fixa så allt är klart imorgon innan jobbet. Det är mycket att tänka på, men jag tror jag har koll på allt!

Igår kväll var vi hos Annelis moster Gitzen och grattade henne! Det var jättetrevligt och jättegod mat, men det blev lite sent så det var väldigt segt att gå upp imorse.


Hade tänkt träna imorgonbitti, men tror jag skippar det och sover lite istället! Vi ska ju trots allt köra långt imorgon efter jobbet så det gäller att vara pigg och alert! Nu ska jag fortsätta packa och sedan titta på lite tv innan det blir dags för sängen!


kram

Inga kommentarer: