söndag 8 maj 2011

En skön solig dag!

Har haft en riktigt skön och slapp söndag! Även idag har det varit underbart väder så vi tog en promenad över till svärmor! Kul att träffa henne igen och höra om hur hon haft det på resan! Även Vivan och lilla Miranda var där, men det åkte hem strax efter att vi kommit. Vi stannade dock hela eftermiddagen, jag slumrade lite på hennes sköna soffa! Ikväll har vi bara tagit det lugnt! Vi har pratat om framitden och vad som väntar oss samt kollat upp olika kryssningar till sommaren! Jag fick ju en kryssning av Anneli när jag fyllde år så nu lutar det åt att vi börjar hela våran semester med att åka på kryssning!!!


Imorgon blir det till att jobba hela dagen...07.00-17.30 och förhoppningsvis får jag ut min lunchrast... Så nu är det snart dags att krypa ner i sängen och försöka sova!


kram

Inga kommentarer: