lördag 7 maj 2011

Lugn lördag

Har haft en lugn och skön lördag! Vi tog det lugnt hela morgonen, tog en promenad i lagom fart ner på stan och sedan vidare till Sportcentrum för att gå på Roslagens expo! Mycket att titta på och kul att träffa lite folk! Köpte nya leggings på stan eftersom de som jag har börjar bli alldeles förstora! Ikväll har vi haft min härliga svägerska Vivan och hennes urgoa och söta dotter Miranda! Vi invigde elgrillen som vi fick av mamma i påskas...smakade så gott!!! Till efterrätt åt vi jordgubbar!


Här kommer lite bilder på busfröet!!!



Myser lite i vår gästsäng!!!



Smaskigt med jordgubbar och grädde samt glass!




Så gott, men jag börjar bli lite trött!!!


Mormor (min svärmor) ringde och skulle tala om att hon nu var hemma i Sverige igen! Naturligtvis ville Miranda prata, men hon tittade mest på telefonluren för att se att mormor var kvar!



Körsbärstomater är gott!

En mysig kväll som handlade mycket om barn! Min svägerska väntar ju nummer 2 till hösten och jag längtar ju efter en egen liten!!!


kram

Inga kommentarer: