fredag 20 maj 2011

Helg!!!

Det var längesen som kände att det var så här skönt med helg! Men denna vecka har jag verkligen längtat... Har varit så mycket denna vecka samt att jag haft sån grym huvudvärk. Borde försöka ta det lugnt i helgen, men vi har lite saker inplanerade, dock inga direkt ansträngande saker. Ikväll har vi iallafall ätit skomakarlåda och det var gott, men jag insåg ikväll att jag inte alls tycker om kött längre...usch samkade inte alls bra. Men det kan jag leva utan! Har också städat gästtoan och tjejernas rum samt hallen...ja där ser ni hur det gick med att ta det lugnt ;)!


Imorgon blir det en tur ner på stan för Anneli ska till optikern. Sen kanske vi ska följa med Sofie och Johan och titta på barnvagn! Som jag längtar tills vi ska få gå och beställa en! Jag vet att man kan köpa fina begagnade, men jag/vi ska ha en ny så det så!!! Vi ska iallafall äta mat tillsammans med Sofie och Johan imorgonkväll och det ska bli jättetrevligt! På söndag ska vi på konfirmation! Ja det var min helg det och jag ska vila mellan varven!


Näe nu ska jag nog ta och lägga mig på soffan och titta på lite tv! Har en tvätt kvar att hänga sen är det klart!


kram

Inga kommentarer: