onsdag 4 maj 2011

Irriterad

Börjar bli väldigt irriterad på huvudvärken som inte vill ge med sig...har haft den i snart 2 veckor så det börjar bli lite tröttsamt...


Fick öppna på fritids denna morgon, men avböjde att jobba i klass. Ska ju jobba till 18 ikväll så jag kände att jag behövde lite lediga timmar. Åkte faktiskt och tränade och nu tvättar jag lite här hemma. Borde ta och vila en stund om jag ska orka hela eftermiddagen. Trots att jag nyligen var lite långledig så längtar jag till nästa långlediga helg!!! Det är lite mycket nu måste jag erkänna... Men jag trivs jättebra på mitt jobb så missförstå mig rätt när jag gnäller lite ;)!


Jag skulle så gärna vilja skruva fram tiden lite...vet att det går fort, men ändå... Vad är det man brukar säga? Den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge! Och det stämmer väl egentligen! Först ska jag börja med att försöka pricka in ÄL och det är inte det lättaste kan jag lova...har absolut inga symtom och i mitt fall så måste jag veta exakt vilken dag det blir... Men det ska nog gå!!!


Nu ska jag fixa lite lunch till mig själv och sen måste jag nog vila en sväng innan det är dags att återvända till jobbet. Ska hänga tvätten också!


kram

Inga kommentarer: