torsdag 5 maj 2011

Jobbig dag

Idag har jag en jobbig dag, men vet faktiskt inte varför? Det är bara så tungt allt idag och känner ingen glädje för nåt. Jag är en grubblare...på gott och ont just nu är det på ont. Jag har en förmåga att gräva ner mig i saker som jag inte borde. Men förhoppningsvis är det bättre imorgon! Hade önskat att det var idag jag skulle jobbat extra men icke... Så just nu känner jag bara för att sitta här osminkad och i myskläder och skippa jobbet, men det kan jag ju inte göra. Jag ska jobba sen och det kanske får mig på andra tankar!!! Om bara huvudvärken kunde försvinna också...den har trakasserat mig i ca 2 veckor nu...suck.

Saknar just nu mina vänner som alltid får mig på bättre humör och som jag kan prata med om allt!!! (Ni vet vilka ni är!!!) Men tyvärr så bor vi en bit ifrån varandra så vi kan inte ses så ofta som jag skulle vilja!!! Älskar er!!! Sen finns ju alltid min underbara fru här bredvid mig!!! Som jag älskar dig av hela mitt hjärta!!! Du är mitt allt Anneli!!!

Nu är det nog dags att rycka upp sig!!! Kanske drömma lite!!!

kram

Inga kommentarer: