torsdag 26 maj 2011

Effektiv

Har haft en effektiv dag idag och som min kollega sa; Du är ju f-n inte normal...ta det lugnt kvinna! Ja va ska jag säga...jag kan bara inte ligga och lata mig hela förmiddagarna, känns som man bara slösar bort hela dagen då. Sen så är jag en ganska rastlös person som har svårt att ta det lugnt...jag måste ha något att göra! Idag gick jag upp 06.20 för att byta lakan i sängen och hinna tvätta samt torka dem innan jag började jobba. Sen så städade jag hall, sovrum, vardagsrum och stora toaletten. Så skönt nu när det är rent och fint!!! Hade dock en lugn stund för jag var på pedikyr! Har så lena och fina fötter nu!!! Sen har jag jobbat resten av dagen och nu ikväll har jag varit hos svärmor och firat hennes födelsedag!!! Vi ska även fira henne på söndag och hon vet inte va vi ska göra!!!

Imorgon kommer tjejerna igen och det ska bli så mysigt!!! Saknar dem så otroligt mycket!!!Nu blir det en liten slapparstund i soffan innan det är dags att lägga sig...ny arbetsdag väntar imorgon, men sen är det helg!!!


kram

Inga kommentarer: