fredag 6 maj 2011

Flint?

Då var det äntligen helg! Ja denna vecka känner jag så...har varit så otroligt mycket på jobbet och så denna himla huvudvärk på det. Så nu ska jag bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer! Ja ikväll ska jag visserligen följa med Anneli och hennes kollegor på After work, men det blir mest att äta och prata...jag är absolut alkoholfri jag ;)!


Insåg idag att om jag ska fortsätta tappa så mycket hår som jag gör så kommer jag snart vara flintskallig...det skulle vara en syn det ;)! Men så illa hoppas jag inte att det blir!


Idag var jag och en kollega till Ikea i Uppsala för att handla lite till fritids...när vi gick där på barnavdelningen och kollade på olika hyllor och lådor mm så frågade hon om jag kände nån längtan efter barn. Då fråga jag om hon missat nåt... Självklart längtar jag! Och jag ser så fram emot att få gå och inhandla en massa barnsaker...dröjer visserligen ett tag till och jag vet ju va vi ska ha så det blir lätt när den dagen kommer! Så ja jag längtar!!!


Nu ska jag fixa till mig, svälja några värktabletter och snart bege mig ner på stan med min underbara fru!


kram

Inga kommentarer: