lördag 21 maj 2011

Ett gott skratt åt mig själv!

Nu har jag skrattat så tårarna rinner...men det är lite hemskt egentligen! Har stått och skrattat åt mig själv när jag provat min brudklänning... Det är helt sjukt så sttor jag var då vi gifte oss...läskigt stor och det var först nu som jag insåg det. Visst har jag sett på kort hur fet jag varit, men när jag nu provade klänningen och den bara hängde som ett stort tält kring kroppen så gick det upp för mig! Kan säga att den klänningen satt rätt tight förut och nu fanns det inte en enda passform kvar alls... men ett gott skratt fick vi oss! Ska aldrig och jag menar aldrig bli så stor igen! Ja att va gravid räknas inte ;)!

Idag har jag för första gången i mitt vuxna liv köpt ett par korta jeansshorts...lite läskigt, men rätt snyggt! Finns bara ett dilemma...mina fruktansvärt vita lår. Brukar alltid gå i leggings som går ner till knäna så låren får aldrig va i solen, jo om jag solar i bikini, men inte annars. Så nu måste jag ju börja sola mer, men det var en härlig känsla!!!

Ikväll ska vi till kära Sofie och Johan och grilla! Ska bli mycket trevligt!!! Skulle ha följt med dem och tittat på barnvagn, men jag avstod och ska vila en stund istället! Önskar att vi också kunde åka och börja titta på såna saker, men det dröjer ju ett tag till.

Nu ska jag vila en sväng så jag orkar med kvällen! Ska eventuellt hämta svärmor ute på landet i natt så det gäller att vara utvilad!

kram

Inga kommentarer: