tisdag 1 maj 2012

Skön dag vid havet!

 
 Idag har jag fått mysa med denna lilla goa tjej!!! Vi har haft det så mysigt vid sommarhuset tillsammans med Annelis syster och hennes familj! Det var verkligen hur mysigt och skönt som helst! Inget jobb eller studier som tagit ens tid utan har bara varit och umgåtts! Vi tog en långpromenad så tjejerna fick sova lite i sina vagnar och vi vuxna fick röra på oss! Vi grillade även till middag och det var härligt att kunna sitta ute på verandan och äta, men det blev lite kyligt mot slutet.
 M är fullt koncentrerad på att äta sin glass och ingen fick smaka!
 Så här härligt var det nere vid havet!

Och jag var på bra humör! Känner mig riktigt avslappnad efter dagen, men känner att jag borde ha jobbat lite. Så innan det blir läggdags måste jag sammanställa enkäter som vi gjort med eleverna. Utvecklingssamtalen för denna vecka är skrivna så det är skönt! Har inte så många kvar överhuvudtaget, men det tar sin lilla tid när man ska skriva om alla ämnen till alla elever, men snart är det klart och det ska bli så skönt! Sen har vi bara den där tentan som är om två veckor...suck. Jaja...nu ska jag njuta av kvällen!
Kram

Inga kommentarer: