söndag 20 maj 2012

Underbar helg!!!

Har haft en skön och underbar helg i Jönköping tillsammans med min fru, systrar och svågrar! Har ju fått lära känna min nya svåger och det har varit mycket trevligt! Vi har bott hos min syster Sofia och hon har överraskat oss med suveränt god mat och för att inte tala om sällskapet! Vi har pratat, pratat, tittat på Emmas mage och åter pratat! I fredags gjorde vi en utflykt till Visingsö och hade sedan picknick där! Vädret såg inte så lovande ut, men när vi kom ut till ön så sprack det upp och i fick underbart väder! på kvällen gick vi ut och åt! Vi åkte där ifrån på lördagsförmiddagen och stannade då till i Motala hos mamma och Kenny! Idag söndag följde jag med på gudstjänst i Linköping! Mycket bra och så otroligt mycket folk! Fick se min vän Irene bli "vigd" (kommer inte på ordet) till diakon! Vi gjorde ett litet stopp på ikano huset och sedan bar det av hemåt! kvällen har varit lugn och vi har hunnit packa upp, skönt! Som sagt...har haft en underbar helg och jag längtar redan efter mina systrar!!! Älskar er!
Nedan kommer lite bilder från helgen!
   
Jag tog en promenad i Jönköpings stadspark tillsammans med Henrik, Marcus och Sofia...jisses vad backigt det var!








Sofia försökte envist klappa denna kronhjort, men blev dissad totalt!

Min älskade gravida syster! Hon har en sån söt mage!!!
Bara dryga 15 veckor kvar!  
    



Lite glass i solen medan vi väntar på att färjan ska gå!
På väg mot vår lilla picknick!
Vi glömde muggar så Sofia fick traska iväg och köpa några!
Det glada och hungriga gänget!

Två matvrak!
Jag och min älskade fru!!! Älskar dig!!!
Jag och mina underbara systrar på restaurangen!!!


Ville inte att helgen skulle gå över...vill göra om detta snart igen!!! Och tänk...inte långt kvar tills jag får träffa min systerdotter/son!!!
Kram

Inga kommentarer: