söndag 27 maj 2012

Morsdag

Morsdag idag, grattis lilla mamma! Jag älskar dig och saknar dig! Men som tur är ses vi ju snart igen!!! Firade min mamma förra helgen när vi var nere så det har jag inte glömt bort! Annelis mamma var vi hos idag och fikade lite!
Annars har söndagen varit väldigt lugn och skön! Jag tog en riktig långpromenad runt elljusspåret idag, 1½ timme var jag ute och gick! Det var så skönt, men så varmt...Hade det inte varit så att jag blev så törstig så hade jag nog gått lite längre, men nu var jag tvungen att vända hem. Höll på att trampa på en orm...tror det var en snok. Ska i veckan gå och köpa mig ett par stavar som jag ska promenera med så jag tränar överkroppen lite mer också!
Lugnt har vi haft det som sagt och lilla J har underhållit oss, så mycket som vi har skrattat! S kan hon också, men vill gärna inte göra saker utan har mest retat sin syster och försökt vara extramamma. Inte lätt att vara storasyster, framförallt inte när det bara skiljer ett år. Men det är goa tjejer båda två!

Imorgon är det en ny arbetsvecka och jag har en hel del att göra! Efter den här veckan blir det lite lugnare och det ser jag fram emot!!! Hade inte tänkt jobba något i helgen, men har varit tvungen att läsa berättelser. Mina elever är duktiga, men dessa berättelser är inte alls lika bra som de de skriver annars...suck...vill att dessa ska vara bra eftersom de ingår i NP. Jaja...gjort är gjort.

Nu ska jag se klart Big Brother och sedan blir det sängen...upp tidigt imorgon!
Kram

Inga kommentarer: