fredag 4 maj 2012

Hittade!

Hittade facit idag, eller rättare sagt jag kom på det sent igår kväll vart jag lagt det. Det låg i det låsta skåpet tillsammans med alla andra papper och prov. Kanske borde använda mina extra ögon lite ;)! Annars har dagen rullat på och jag har fått en hel del gjort och det känns jätteskönt! Känns fortfarande som om jag ligger efter med en massa pappersarbete, men mycket blev gjort idag! Och jag är nu nästan klar med alla omdömen!!!

Var ner på stan en sväng efter jobbet och hittade två tröjor på rea! Älskar när det finns reaplagg i affärerna, framför allt när man hittar något som passar! Var även och beställde den sista sprutan så nu är jag redo! Kan tala om för er att hela översta hyllan i kylskåpet samt en hylla u köksskåpet består av nässpray, sprutor mm så man kan säga att vi har vårt eget lilla apotek här hemma! Förhoppningsvis får jag användning för allt denna gång!

Hämtade även våra tapeter idag så nu ska vi bara bestämma när vi ska sätta upp dem. Jag tror det blir först under semestern eftersom vi båda har lite ont om tid just nu. Men i sommar ska det allt ske och det kommer bli så fint!

Anneli tittar nu på hockey och jag är lite smått uttråkad...vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Borde ta fram min matteböcker, men jag hade tänkt skippa allt vad jobb och studier heter ikväll. Ska ju plugga resten av helgen. Jaja vi får väl se vad jag hittar på...kanske rent av tittar på hockeyn iallafall.
Kram

Inga kommentarer: