onsdag 2 maj 2012

Försvann

Den där avslappnade känslan från igår försvann ganska snabbt efter att jag anlänt till jobbet klockan 07.00 i morse... Så mycket att göra så jag skulle kunna jobba hela kvällarna och nätterna också. Funderar starkt på att bara ge eleverna uppgifter som jag inte behöver rätta..men det funkar ju inte riktigt. Men just nu känns det bara som rättnings/pappershögarna växer, jag hinner inte jobba undan riktigt. Och sen har vi ju alla resultat från diverse prov mm som ska rapporteras in och för att inte glömma mina matematikstudier... Ja den tentan får jag nog med all säkerhet göra om i augusti. Men till helgen ska jag plugga och lämna allt jobb på jobbet. Hoppas på sol också så det blir skönt promenadväder!

Funderar starkt på att köpa de där högklackade sandalerna! Jag måste nog ha dem! Min käre kollega Tony säger att jag är "sjuk"...men han förstår inte riktigt hur härligt det är med skor...det är det nog inte så många som gör. Men just nu är skor min grej, väskor ligger lite i lä där. De är härliga de också, men skor är bäst!

Nu ska jag kolla på Grey´s och bara slappa...sen har jag tänkt att ta en relativt tidig kväll, men det får vi väl se om det blir!
Kram

Inga kommentarer: