fredag 11 maj 2012

Mycket nu

Veckorna går fort nu och jag hinner inte riktigt med. Idag fick jag iallafall in sammanställningen av Nya språket lyfter från min klass. Hade lite panik innan eftersom det är så mycket annat, men nu är den inskickad så nu kan jag släppa den! I helgen ska jag försöka plugga lite till min tenta på måndag, men motivationen finns inte riktigt där...har haft dåligt med tid att plugga eftersom jobbet har fått gå före. Fast den här helgen har jag inget jobb med mig hem utan ska ägna mycket tid till studierna., ska göra mitt bästa! Power pointern till seminariet är iallafall klart så nu gäller det bara att jag kommer ihåg USB:t på måndag. Ska packa ner det i väskan!
Ja nu är det bara 17 skoldagar kvar! Sen hägrar sommarlov!!! Men jag ska jobba 2½ vecka på fritids innan min 5 veckors ledighet börjar! Det ska bli så skönt att vara ledig i så många veckor...första gången faktiskt! Dessutom har de gjort så att min nuvarande tjänst fortgår till den 13/8 så det innebär heltid hela sommaren! Det gillar vi och jag slipper ta några obetalda semesterdagar! Sen börjar jag min nya tjänst den 14/8 och det ska bli så kul!!! Återkommer med mer om det senare!

I helgen har vi tjejerna så vi får se vad vi ska hitta på. Jag ska plugga så Anneli får hitta på något med tjejerna på söndag, imorgon lördag ska jag vara lite social har jag tänkt!
Annars räknar jag nu ner till onsdag då vi beger oss till Jönköping till min älskade lillasyster!!! Även min andra älskade syster med sambo kommer dit så det blir en riktig systerhelg! Ska äntligen få se den lilla magen med moster älskling i...ja det är faktiskt mosters älskling! Längtar nog lika mycket som syrran min!

Nu ska jag ta natt så jag orkar upp imorgon!

Inga kommentarer: