söndag 13 maj 2012

Plugg

Så var den här helgen över och idag har jag varit lite sur... Det har varit strålande sol och jätteskönt ute, men jag har suttit inne och pluggat. Hade kanske sluppit det om jag pluggat lite mer i veckan, men nu hade jag ju inte det. Anneli tog tjejerna och åkte till Färsna (en 4H gård) och mötte där upp sin syster och hennes äldsta dotter. Under tiden så var jag kvar här hemma och pluggat. Tog mig en liten stund att komma igång, det var så svårt att fokusera på vad som var viktigast...så det slutade med att jag gjorde kompletteringen på förra uppgiften så nu är den inskickad och så fick jag ju gå igenom all litteratur en gång till! Så lite duktig har jag varit iallafall! Det enda uppehåll jag tog från klockan 11.30 till 15.30 var 15 minuter då jag värmde lite lunch och plockade ihop sällskapsspelen som vi ska ha med oss på onsdag. Så jag är faktiskt lite stolt över mig även om det känns skit att jag inte varit ute någonting. Men imorgon är det dags för tenta och jag börjar må lite illa nu...jag vet det är helt psykiskt och jag har försökt jobba bort det, men det sitter så djupt. Jag kan bara göra mitt bästa imorgon!

Nu längtar jag bara tills på onsdag då vi åker till Jönköping för att tillbringa helgen tillsammans med mina systrar med respektive! Det ska bli så mysigt och roligt!

Nu ska jag slappa resten av kvällen och umgås med tjejerna och Anneli! De baka just nu banan -och chokladmuffins! Blir nog till att smaka på dem innan det är dags för tjejerna att sova! Har även hjälpt S med hennes matematikläxa. Hon var riktigt duktig, men slarvade med att läsa instruktionerna. Fast det blev rätt tillslut!
Kram

1 kommentar:

Familjen Strand sa...

Du har blivit utmanad!!!

http://flashie.se/?p=1034