torsdag 24 maj 2012

Härligt väder!

Vilket underbart väder vi har! Så skönt att kunna plocka fram sommarkläderna och ändå inte frysa! Men trots detta härliga väder är jag helt slut. Har fortfarande en hel del berättelser att läsa så borde inte sitta här och skriva, men måste ta en paus från läsandet. Ska bli skönt att slippa dessa NP i några år, men de kommer ju tyvärr igen. Tog mig till friskis ikväll och tränade och det var så skönt, men så trött jag blev! Kan ju säga att det var ett tag sen jag tränade så det lär kännas imorgon, men nu ska jag även komma igång med mina promenader!

Är nu igång med ännu en behandling och hoppas på att det ska gå bättre denna gång! Fast den här gången är jag mycket känsligare, vill inte tänka på hur det blir när jag börjar med sprutorna, maxdos denna gång...hua... Men jag har inte så stora förhoppningar...har ställt in mig på det värsta.

Längtar efter semester nu! Sex veckor kvar och sen fem härliga semesterveckor då jag bara ska njuta!!!

Nu ska jag läsa lite berättelser och invänta semifinal 2 i Eurovision Song Contest och se om Loreen går vidare!
Kram

Inga kommentarer: