måndag 14 maj 2012

Tentan = gjord

Så var då tentan gjord...så skönt, men jag har en känsla av att jag kommer att behöva göra om den eller åtminstone komplettera den. Den är iallafall gjord och resultatet skulle komma om 1-2 veckor så nu kan jag släppa den! Vår muntliga redovisning gick också bra så det är skönt att ha den gjord också! Mådde lite smått illa hela dagen, men fick i mig lite mat ikväll! På bussen hem var det så varmt så jag kunde inte slappna av och sova utan mådde bara illa. Alla spänningar släppte, huvudvärken kom krypande så ikväll har jag bara tagit det lugnt! Har börjat packa lite smått inför helgen och har lagt upp kläderna på sängen så jag behöver väl lägga ner dem i en väska innan det är dags att sova. Och sova blir nog nästa steg ikväll...en ny skoldag väntar imorgon!
Kram

Inga kommentarer: