lördag 5 maj 2012

Nya skor...igen!!!

Som alla nog listat ut nu så älskar jag skor! Så idag blev det ett par till! Anneli var faktiskt med och godkände dem! Dessutom hade jag samlat ihop 149:- i bonus samt att jag hade 100:- i rabatt så de kostade bara 350:- i stället för 599:-! Sånt gillar jag! Men de har väldigt hög klack så det får bli finskor, inget jag kommer ha till vardags!

Här är de nya skorna som jag köpte idag!


Det här är skorna som jag köpte i måndags när jag var till Uppsala! Det är slit och släng skor från Skopunkten så de lär bara hålla i sommar! Men jag gillar dem verkligen!
Nu får det nog vara lite lugnt på skofronten ett tag! Men ni skulle se så mycket fina vår och sommarskor de hade fått in på Skoman! Rena himmelriket!!!

Nu har jag pratat med lillasyster Emma i nästan en timme! Så härligt att höra hennes röst igen och få prata av sig! Som tur är ses vi ju snart, bara 1½ vecka kvar!!! Ska bli så häftigt att se hur mycket magen har växt!!! Så jag som skulle plugga och jobba idag har inte fått så mycket gjort...kommer få sitta hela kvällen, men ska åka iväg en sväng till en kompis. Sen i natt ska jag hämta Anneli vid bussen så jag sitter nog upp tills dess och gör det jag borde ha gjort nu på eftermiddagen. Hoppas att motivationen infinner sig...finns ju så mycket annat att fixa med! Anneli och jag städade faktiskt hela lägenheten förutom det stora badrummet som jag ska göra senare. All tvätt ät dessutom tvättad och hängd, har lite handdukar och så ska vinterjackorna tvättas och hängas undan, men då vill jag tvätta i stora tvättstugan där det finns torktumlare så jag ska väl boka en tid där. Kanske kan komma ihåg det när jag ger mig iväg om en stund!
Nu ska jag nog bege mig så det inte blir så sent!
Kram


Inga kommentarer: