söndag 3 juni 2012

Barnvakt!

Har den här helgen varit barnvakt åt lillprinsen Lex! Igår var vi på shoppingrunda och då fick Lex välja precis vad han ville ;)...nå nästan vad han ville! Det blev lite sommarkläder och lite leksaker! Vi hade många lek- och mysstunder under dagen! Sladdar är det roligaste som finns, framför allt om det sitter i väggen. Så vi har haft små diskussioner om hur farliga vägguttagen kan vara...vi var inte helt eniga jag och Lex ;)!

Sladdar är skoj!

Fick äta potatismos själv och det var så roligt att kladda med det!

Mysstund i soffan innan läggdags! Fasters älskade tiger!

Vi fick även spontanbesök av min pappa, Kicki och hennes son Joel! Mycket trevligt och skoj att de kom förbi!!! Vi hade annars en lugn kväll och njöt av att ha Lex här! Trots regnet så var vi ute på två långpromenader...Lex sov skönt i sin vagn och jag och Anneli var blöt rakt igenom kläderna! Idag har det varit lite bättre väder så när det var uppehåll så tog jag en lång, lång promenad! Det var så skönt att få var ute och röra på mig! Idag bjöd vi Lina och Robert på middag när de kom och hämtade Lex. min älskade fru lagade underbart god mat!!! Jag har iallafall njutit otroligt mycket denna helg...kan ha de så här jämt!!!

Imorgon börjar en ny vecka...kortvecka så det är skönt! Snart är det sommarlov och det ska bli riktigt skönt! Men först några veckors jobb till. Eleverna slutar om en vecka, men jag jobbar ett tag till, men fem veckor ska jag minsann vara ledig i sommar!!!

Vill bara skänka några tankar och kramar till min underbara vän som ligger inlagd på sjukhus igen! Jag hoppas du blir frisk snart!!! Och så ligger även farmor inne igen och jag hoppas att även du ska bli kry!!!
Kram

Inga kommentarer: