lördag 16 juni 2012

Enhetsfest!

I torsdags hade vi enhetsfest och det var roligt kan jag lova! Vi samlades i Socitetsparken klockan 16.00 för lite aktiviteter. Vi fick gissa på olika bilder, olika personer, skjuta luftpistol (jag träffa inte) samt provsmaka whiskey...där deltog jag inte så det drog ner vårt betyg. Men jag får ju inte dricka alkohol nu och jag skulle aldrig dricka whiskey. Sen skrev vi en sommarslogan och den vann! Marie, Per och jag vi är bra vi! Hela promenaden slutade på Havspiren där vi bjöds på en väldigt god buffé och en massa skratt! Skratta gjorde vi, konstant...det kändes i käkarna på kvällen och igår (fredag). Men så roligt jag hade och jag formligen älskar mina kollegor och hälsar er välkomna till "Svinstian" i höst!!!
Här kommer bilder på några av mina kollegor!

M och A!

Härliga U! Hoppas du vet hur mycket du betyder för mig min kära vän och kollega!

Jag och M! Så trevligt vi hade denna kväll!

M och J. J visar sin nya sarong...nya herrmodet!

J och P...ni vet hur man ska roa människor ni!
Ja kvällen blev sen, väldigt sen. Jag och J följde med på en efterfest som låg väldigt nära mitt eget hem! Det var också väldigt trevligt, men blev som sagt mycket sent. Kom i säng vid 01.45 så igår (fredag) var det riktigt segt att gå upp. Jag var totalt alkoholfri, men mitt huvud kändes tvärtom igår. Jag blev inte människa förens nu morgonen! Nu väntar tre veckors jobb på fritids och det känns sådär...sen fem veckors ledighet!!! Kommer sakna er kära kollegor under sommaren!
Kram

Inga kommentarer: