torsdag 28 juni 2012

4 år som gifta!

Såhär såg vi ut då... Inte klokt så jag såg ut... Klänningen passar dock inte längre och det är positivt, den är alldeles förstor!
Tänk vad åren går fort! Idag är det 4 år sen vi gifte oss och jag älskar min fru lika mycket om inte mer idag! Minns den dagen i detalj...nervös och ganska trött innan den ens börjat eftersom vi fixade allt själva! Men en helt underbar dag då vi två blev ett! Vi har inte direkt gjort något mysigt...vi var ute och åt mat, men resten av kvällen har vi ägnat till klädkammaren där hyllor samt ena byrån har kommit på plats. Vi är inte helt färdiga, men det är inte mycket kvar! Bilder kommer senare!

Annars så börjar nervositeten komma...jag är rent ut sagt rädd för vad testet ska visa när jag väl ska ta det. Har fått en massa symtom och alla säger att det är ett gott tecken, men jag tror inte det utan denna gång får jag bara den värsta menstruation jag någonsin haft. Varför skulle det ha lyckats? Det är ju inte så att turen varit på vår sida direkt det senaste året. Nej, jag får nog ställa in mig på ett försök till...vet ju att jag kan få fram ägg nu! Så hur mycket jag/vi nu längtar så lär det nog dröja läääänge innan vi blir tre, om vi nu ens blir det. Jag vet att nu kommer några vänner protestera mot vad jag skrivit för jag har lovat att försöka vara positiv, men det är så svårt...går bara inte.

Nu ska jag gå och sova så jag orkar med veckans sista arbetsdag! Sen har jag bara 4 arbetsdagar kvar innan en 5 veckor lång semester börjar!

Vill avsluta med att jag älskar er mina kära, underbara vänner och saknar er så himla mycket! Längtar tills vi ses!

Anneli! Jag älskar dig så otroligt mycket och är så lycklig över att du är min underbara fru!!!!
Kram

Inga kommentarer: