måndag 11 juni 2012

Helg i Motala!

Hade en skön och härlig helg i Motala! Synd bara att den ska gå så fort och det är lika jobbigt att åka därifrån, men om några veckor åker vi ner igen! Vi hade med oss tjejerna och de hade längtat mycket efter denna tripp!
Vi kom ner ganska sent på fredagen så då var det sängen som gällde för tjejerna medans vi andra satt uppe och pratade! Lördagen innehöll en mysig frukoststund, en tur på stan för att kolla in tjejvättern och shoppa lite, kalas för Martina som fyllde 30 år och grillning hos pappa och Kicki! Vi gjorde lite fynd på stan då sportaffärerna hade fina erbjudanden nu eftersom det var tjej- och halvvättern denna helg.

Hos Martina var det mycket trevligt och mycket gott fika fick vi att äta! Trevligt att träffa alla igen också!

Min älskade vän! Älskar dig & beundrar dig så mycket!!!
Fina, mysiga & härliga familjen Langvik!
Tack för att vi fick vara med fira dig på din stora dag!!!

Sen bar det av till pappa och Kicki, efter ett litet stopp hemma hos mamma för att ta sprutan, för att grilla och umgås! Det var mycket gott och väldigt trevligt! Pappa fick leka av sig lite...pojke, flicka, häxa eller fe! Det var en syn för ögat...jisses så vi skrattade!

Grillmästaren!
Lite lek i trädgården!
Pojke, flicka...
 
häxa, fe... Som vi skrattade när de körde den lek!
S hjälper Kicki att fixa till efterrätten.
J blev lite trött framåt kvällen, men kämpade för att hålla sig vaken.

Söndagen var väldigt lugn och skön! Vi fick väldigt god middag hos mamma och Kenny innan vi begav oss av hemåt igen!




J ägnade större delen av dagen till att klättra i det ena trädet i trädgården och när hon inte gjorde det så lekte hon med Miró! Hon är en riktig liten klätterapa!!!
Helgen gick som sagt fort, men snart åker vi ner igen...bara fyra veckor kvar!

Idag har eleverna fått städa ur sina bänkar och plocka ihop det som ska vara kvar till hösten i påsar och resten har de fått ta hem! Jag har också packat lite mer samt städat klassrummet så nu är jag redo för skolavslutningen imorgon! Kommer troligen böla som en stucken gris...men kan inte riktigt rå för mina känslor just nu.

Känslorna ja...idag fick jag snällt bege mig till Danderyds sjukhus för att ta blodprovet. Det var väldigt bra tydligen så på onsdag ska jag få min dom...avbryta det hela eller fortsätta. Det är så sjukt nervöst och jag vill ju det bästa, men är lite realistisk och har förberett mig på det värsta...som jag sagt tidigare, min mardröm är på väg att besannas... Men jag ska  inte ta ut något i förskott...har lovat några personer det så ska försöka hålla det!

Nu blir det sängen så jag orkar upp till jobbet och skolavslutningen imorgon!
Kram

Inga kommentarer: