onsdag 6 juni 2012

Ledig mitt i veckan!

En ledig dag mitt i veckan borde man ha oftare! Så skönt att slippa stressa på morgonen och bara gå omkring och mysa! Längtar till semestern nu...massor! Ska ju tillbringa en hel del av den i Motala och det ska bli helt underbart! Ha ett litet mer socialt liv än vad jag har här uppe, träffa min underbara familj och mina kära vänner som jag saknar så otroligt mycket!!!
Idag ska vi till Annelis pappa och äta middag...skönt att slippa laga mat! Det är verkligen rofyllt ute vid sommarhuset...mobilnätet fungerar inte så man är helt bortkopplad från omvärlden. Förut fick jag panik av att vara där när jag inte kunde surfa eller smsa på mobilen, men börjar uppskatta det mer och mer!
Just nu är jag inne i en otroligt jobbig och känslosam period...vet vad som komma skall och jag är så sjukt nervös över vad allt kommer att visa. Tyvärr så är det inte positiva tankar som rör sig i mitt huvud utan ställer just nu in mig på det värsta besked jag kan få. I kväll ska jag ta den första sprutan...maxdos...jag hoppas så innerligt att det ska fungera den här gången, men har inte så höga förhoppningar. Jag fokuserar just nu mest på Annelis syskonbarn samt min systerson/dotter som ska anlända i slutet av augusti!!! Älskar dessa goa ungar av hela mitt hjärta!!!

Det finns en kvinna i mitt liv som jag beundrar så otroligt mycket och som har haft en hemsk vår. Trots det som drabbat henne och hur dåligt hon än mått så är hon alltid glad och positiv! Jag beundrar dig min underbara älskade vän!!! Saknar dig så otroligt mycket och önskar att jag hade kunnat finnas där mer för dig den senaste tiden! Vi får ta igen det i sommar! Längtar tills vi ses igen!!! Jag älskar dig vännen!!! (du vet vem du är!)

Nu har jag skrivit av mig lite och ska ta och väcka min fru så vi kan äta frukost tillsammans! Det händer nämligen bara på helger och det är så mysigt!

Ha en skön 6 juni där ute!
Kram

Inga kommentarer: