söndag 1 juli 2012

Sköna söndag!

Har haft en lugn och skön söndag! Vi började förmiddagen med att åka till tippen med en massa skit som vi rensat ut från klädkammaren och garderoberna i hallen...så skönt måste jag säga! Nu är det så fint och allt är i ordning så nu gäller det bara att vi håller denna ordning också! Nu är det bara garderoberna i sovrummet som saknas, men dessa ska vi beställa till vecka 29! På onsdag kommer svågern min och tapetserar vårt sovrum och det kommer bli så fint!

Idag bjöd vi ut oss till Robert, Lina och lille Lex! Det var så skönt och mysigt att umgås med dem, prata om framtiden, fika och sitta på deras fina nybyggda veranda/altan! Jag har en mycket händig och duktig svåger!!! Lille Lex var på topphumör och han är ju så go denna lilla pojke! Så skönt att bara va utan en massa måsten...detta gör vi om snart!!!

Bada är det bästa som finns!

Jag kan stå...

men halkar lätt också!
Han är så go och rar denna lilla pojke och jag älskar dig så mycket!!! Du vet ju hur mycket vi älskar dig Lex!!!

Resten av eftermiddagen/kvällen har vi bara tagit det lugnt! Plockat lite här hemma, fixat med återvinningen, titta på tv och ätit en god middag bestående av laxfilé och rotfruktsgratäng! Nu laddar vi för de sista arbetsdagarna innan semestern! Jag har fyra dagar kvar och Anneli har tre!!!

Älskar dig min underbara, fantastiska fru och nu håller vi tummarna tillsammans!!!
Kram

Inga kommentarer: