fredag 20 juli 2012

Garderober

Helt slut...har hållit igång hela dagen trots feber. Våra garderober kom idag så vi har fixat med dem hela dagen! Skjutdörrarna är inte på än utan dem tar vi tag i när jag har kommit hem igen, men min garderob är helt färdig och jag har lagt in kläderna igen! Så skönt att kunna se golvet inne på kontoret igen! Har slängt massor av kläder och det känns så skönt, skulle nog kunna slänga en del till, men får ta en ny rensning när jag kommer hem. Nu skriker kroppen efter att få lägga sig ner, men jag måste ju packa färdigt eftersom vi åker i morgonbitti! Så det är väl bäst att jag sätter fart så jag får vila/sova snart! Bilder på garderoberna kommer vid ett annat tillfälle.

Nästa gång jag skriver så är jag i Motala!!! Men först en helg i Kalmar!!!
Kram

Inga kommentarer: