lördag 7 juli 2012

Mys med familjen Langvik!

Nu är vi äntligen i Motala! Vi kom igår eftermiddag och stannar till onsdag då vi åter beger oss norrut, men snart kommer jag och Anneli ner igen! Måste säga att det är väldigt skönt med semester!!!

Gårdagen var väldigt lugn och mamma och Kenny bjöd på grillat till middag och det var så gott!
Idag har vi varit och hälsat på Martina och hennes fina familj! Vi åt lunch och fikade tillsammans och pratade massor! Barnen lekte hur bra som helst tillsammans och det var fullt ös hela tiden!



Mycket bad i poolen blev det och jag tror att alla fyra somnade gott ikväll! Tack för en mycket trevlig dag familjen Langvik!!! Vi ses snart igen!!!

Mamma har ikväll lärt tjejerna att hoppa twist...jisses så jag skrattade! Jag tog även en kvällspromenad vid vattnet tillsammans med mamma, tjejerna och Miró! Tjejerna vadade i vattnet och påstod att det inte var så kallt, men vet inte det jag...jag höll mig på land!
Nu ska jag fortsätta mysa med min fru, mamma och Kenny! Har så mycket att prata om! Får se vad morgondagen har att erbjuda?!
Kram

Inga kommentarer: