tisdag 3 juli 2012

Två arbetsdagar kvar...

Nu är det bara två arbetsdagar kvar och jag längtar så tills på torsdag! Ska bli så skönt med semester och på fredag bär det av söderut!!! Måste erkänna att min arbetslust ju nu ligger på minus...räknar bara ner och sedan ser jag fram emot augusti när jag börjar min nya tjänst! Så spännande och roligt det ska bli, längtar tills jag får tid att ställa i ordning mitt klassrum...precis så som jag vill ha det! Men först ska jag som sagt vara ledig i fem veckor var av tre av dem ska tillbringas i Motala!!!

Nervositeten är hemsk just nu, men den släpper väl så småningom! Det är skönt att alla andra runt omkring mig är så positiva för jag själv är negativ till max. Har en känsla i kroppen som jag inte riktigt gillar, men vi får väl se hur det hela slutar.
Kram

Inga kommentarer: