tisdag 17 juli 2012

Trött

Är nu inne på min andra semestervecka och jag hade många planer för den, men jag är så sjukt trött så jag vilar eller sover mest! Försökte städa lite igår, men tar resten senare i veckan. Går bara och väntar på att våra garderober ska komma så vi kan få lite ordning...just nu ligger alla våra kläder i kassar inne på kontoret och det gillar jag inte. Men denna oreda får jag stå ut med tills jag kommer hem igen för vi lär nog inte få upp garderoberna innan vi åker söderut. Men så skönt det ska bli när det är klart! Då ska projekt badrum börja planeras!!!
Vi var över till svärmor en sväng i går eftermiddag, fick smaka hennes nybakade kakor och de smakade ljuvligt!!! På kvällen tog vi bussen in till Stockholm och åt middag på Vapiano i Gamla stan tillsammans med Niklas och Pierre! Mycket trevligt  och god mat samt mycket prat blev det! Ska nu undersöka lite påståenden som Pierre sa...gillade dem inte riktigt, men ska se om de stämmer!
Insåg nu på morgonen att jag måste börja fundera på vad jag ska packa ner, ska ju trots allt vara borta i lite mer än två veckor. Ja jag vet att mamma har tvättmaskin så det är bara och tvätta, men jag måste ju ha lite att välja mellan! Fast egentligen är det ju inte så svårt...har ju vissa kläder som är skönare än andra och som jag går mest i så det blir nog dessa jag packar ner! Jag har alltid sådana problem med att packa oavsett om det gäller en helg eller månad.

Nu ska jag se om min kära fru vill vakna så vi kan äta frukost! Sen får vi se vad denna dag har att erbjuda.
Kram

Inga kommentarer: