måndag 30 april 2012

Valborg

Så skönt det har varit med en ledig dag! Lämnade tjejerna på fritids och sen drog jag till Uppsala för lite shopping. Tänker inte räkna efter hur mycket pengar jag gjorde av med, men det blev en del! Blev bland annat två par skor rikare...jag vet...två par till...men det var så fina. Bild kommer i ett annat inlägg. Ja sen blev det ju lite annat så nu får jag nog vara lite hushållsam med pengarna...ska ju till Jönköping om några veckor och hälsa på lillasyster!!! Hittade dock ett par skor till på Skoman här i Norrtälje...vill ha! Får se hur det blir med dem...

Annars har vi bara haft en lugn och skön valborg hemma! Vi åt räkor, rostat bröd, god ost (min var god iallafall)! Sen drack Anneli skitäckligt vin (enligt mig) och jag drack supergott kranvatten! Sen har vi bara slappat i soffan och tittat lite på tv och pratat om framtiden! Att gå och titta på någon eld kändes inte som något alternativ... Jag har dock varit lite duktig ikväll och skrivit några omdömen så nu är de för den här veckan klara och nästan alla andra också. Måste bara skriva dit fortsatt utveckling på alla i alla ämnen. Känns skönt, men så är det ju alla de där lpp:erna också som måste skrivas och de är inte roligt kan jag lova.

Igår kom iallafall äntligen mensen...har aldrig längtat efter den så mycket som nu! Den blev ju lite rubbad efter den första behandlingen så nu höll vi inte planen som vi tänkt, men det gick bra ändå! Så nu kör vi och hoppas på det bästa!!! Jag/vi längtar ju så otroligt mycket och vill detta! Så om det nu finns någon högre makt där uppe så kan väl denne hjälpa oss för en gångskull! Har nämligen väldigt svårt för att tro efter alla motgångar de senaste halvåret.

Nu ska vi ta natt så vi kommer upp skapligt imorgon då vi ska till havet!
Kram

Inga kommentarer: