lördag 7 april 2012

Påskafton

Idag är det alltså påskafton, men det känns verkligen som vilken lördag som helst. Har haft en stor längtan efter min familj idag så nu ikväll var jag bara tvungen att ringa dem! Pratade med Kenny, Fisen, mamma och mormor...längtan efter dem blev ju inte mindre direkt!
Ikväll  har vi varit hos svärmor på påskmiddag! Mycket gott och trevligt, men jag åt sill så det får jag sota för nu...men så gott det var! Även Annelis lillebror med fästmö var också där och så tog det sötnosen med sig hem! Blev så tomt här och jag kan verkligen vänja mig vid ett familjeliv! Jag kan ta de där tidigamornarna och griniga kvällarna...jag kan ta det bara jag/vi får ett eget litet knyte!!! Det var så underbart att ha honom här!!!
Vi har tagit flera långpromenader, shoppat loss (handlade bara åt Lex), fikat med familjen Strand och myst här hemma! Jag har även hunnit städa i princip hela lägenheten så nu är den ren och fin tills vi kommer hem! Lex är verkligen världens goaste unge och som jag älskar honom!!!

Älskar dig käre lille Lex!!!

Nu ska vi packa det sista och sen blir det nog sängen...klockan 05.00 imorgon lämnar vi hemmet och klockan 08.00 lyfter planet från Arlanda så jag återkommer här på bloggen om en vecka!

Jag önskar er alla som läser en fortsatt trevlig påskhelg och en skön kommande vecka!
Kram

Inga kommentarer: