söndag 29 april 2012

Skön helg!

Vilket härligt väder vi har haft denna helg! Riktigt skönt vårväder!!! Igår (lördag) tillbringade vi hela förmiddagen på vår gamla gård tillsammans med Yvette och hennes son. Vi fikade och pratade och barnen lekte tillsammans! Det var mycket trevligt och skönt att bara va! Kvällen blev bara lugn och vi satt alla och myste framför tv:n och löste olika små pussel!



Love is in the air!

Det hade verkligen jätteroligt och jag tror nästa att L och J fattade lite tycke för varandra!

Idag söndag har vi bara tagit det lugnt! Tjejerna var ute och lekte hela förmiddagen, vi var sen hos svärmor och fikade en sväng innan vi skjutsade henne till jobbet. Vi åkte sedan och beställde tapeter till sovrummet! Och tänk att jag fick min vilja igenom :)...de är vita med rosa blommor på...lite gammaldags stil på så det kommer bli så bra!!! Eftermiddag gick fort och nu är det kväll igen! Ätit god söndagsmiddag och nu sitter tjejerna med sina DS och Anneli syr en överraskning till min syster och hennes killa och det lilla pyret som jag bara längtar efter att få träffa! Jag själv sitter här vid datorn och borde egentligen jobba och plugga, men skjuter på det till imorgon efter jag varit i Uppsala. Ja det är lite av vad vi gjort i helgen...inte så mycket, men det har varit skönt!
Kram

Inga kommentarer: