torsdag 5 april 2012

Påsklov

Så var då det efterlängtade påsklovet här! Det ska bli skönt, samtidigt som jag känner att jag borde jobba att jag inte riktigt har tid att vara ledig. Men det är välbehövligt och på söndag åker vi till Teneriffa! Några skolböcker ska få följa med, men annars ska det bara bli skönt att slippa vardagen här hemma en tag! vi behöver ju som sagt bara få rå om oss och göra annat. Och jag ska verkligen njuta av att vara ledig för jag vet ju vad som väntar när jag kommer tillbaka.

Det enda som känns lite trist är att jag inte får träffa min familj denna påskhelg, saknar dem så otroligt mycket! Sen vill jag ju så gärna se min lillasysters lilla mage som bara växer och växer!!! Jag ska ju få bli moster i slutet av augusti!!! Är så otroligt glad för min kära syster och hennes sambo, men lite avundsjuk är jag det måste jag ju erkänna! Räkna med besök sen syrran!!! Den lill* ska bli så bortskämd och jag ska lära den allt om shoppping ;)!Har ju vetat detta ett tag, men nu äntligen får jag säga något!!!

Sen fick jag ju även ett annat glatt besked här i veckan! Min kära underbara vän M som fått cancer har svarat bra på behandlingen och går åt rätt håll! Är så glad över det!!!

Nu ska jag fortsätta skriva på min skoluppgift som jag måste skicka in innan vi åker och imorgon ska vi först fira Annelis lillebror och sedan ska vi få en liten nattgäst! Fastrarna ska vara barnvakt! Sen måste jag ju packa klart också...jag är ju inte så duktig på att packa lätt och har i 9 av 10 fall med mig alldeles förmycket kläder och skor...skor ja...kan inte bestämma mig för vilka jag ska ta med mig...
Kram

Inga kommentarer: