fredag 6 april 2012

Långfredag


Redan Långfredag och en lugn sådan har vi haft! Tog det bara lugnt på förmiddagen, packade lite och jag skrev klart det sista på min matematikuppgift och skickade in den så nu kan jag släppa den! Så skönt, nu har jag bara en massa att läsa, men det får jag göra nere på Teneriffa! Efter lunch åkte vi ut till svågern min i Skebo för att fira hans födelsedag! Trevligt och Lina (hans fästmö) hade gjort en supergod cheesecake!!! Sedan fick med oss detta lilla charmtroll hem! Vi ska vara barnvakt enda tills klockan 18 imorgon kväll då vi ska möta upp Robert och Lina hos svärmor på lite påskmiddag! Och jag njuter i stora drag av att få ta hand om lille Lex!!! Jag kan lugnt vänja mig vid detta familjeliv!!! Han charmar oss totalt!!!!
Det var väldigt gott med lite mat och som han pratade under hela måltiden! Vi har idag invigt vår nya rosa fina kamera och med den kan man filma också så det gjorde vi! Som vi skrattar när vi tittar på denne lille pojk!!!
 Att vara med på kort är skoj! Känner inget barn som tittar så mycket rakt in i kameran som denne lille pojk! Det slår aldrig fel...jo självklart händer det, men i nio av tio fall så tittar han in i kameran!
Här är han väldigt trött så pyjamasen åkte på! Fast jag och Anneli tyckte allt att pyjamasen kändes lite trång så vi letade i våra gömmor och hittade en annan! Har inte tagit någon bild på den, men han ser ut som en blå liten dinosaurie! Men nu sover han gott i sin resesäng inne i vårat gästrum! Kan inte låta bli att gå in och titta på detta lilla underverk som vi får äran att ta hand om!!! Fastrarna älskar dig!!!
Nu ska vi ta det lugnt och titta på Let´s dance. Har nästan packat allt inför resan och det sista får bli imorgon!
Kram

Inga kommentarer: