söndag 18 juli 2010

Vilket väder

Vilket väder vi hade igår... åska och regn i princip hela dagen! Men det var väldigt skön och sval luft efteråt så i natt sov jag helt underbart!!!



Hade en rätt lugn dag igår, var en sväng på stan för att köpa en present till min kära vän Mia som firade sin 30 årsdag på kvällen! Sen var vi hemma ett tag och slappade innan vi åkte till Mia! Festen var mycket trevlig! Vi grillade och och pratade allt medans regnet öste ner ute och åskan gjorde sig hörd. Tur jag satt inne med goda vänner och tak över huvudet, avskyr åska...
Men mycket trevligt hade vi!!! Och alla barn var så söta och sprang omkring!

Idag blir det lugnt! Vi ska till min kusin senare i eftermiddag och fira hans 18 årsdag! För övrigt har vi inget inplanerat och det är så skönt!!!

Nu ska jag hjälpa frun min!

Tjao

Inga kommentarer: